pátek 24. července 2015

HARRY POTTER T-SHIRTS

Tento článek je netradičně knižní i fashion najednou. Ptáte se, jak je to možné? Jde totiž o oblečení inspirované knihou. I když je mi jasné, že žádného módního guru to dvakrát nenadchne, každý knižní milovník bude skákat metr do stropu a nejdéle zítra ráno poběží do obchodu. Pokud už to neudělal :)


Na tuhle krásu jsem i já narazila náhodou na instagramu (myslím) jedné své čtenářky a nemohla jsem si to nechat ujít. Sice je to pánský střih a nejmenší, co tam měli, bylo Mko, které už je tak trochu šatoidní, ale stejně jsem si musela vzít všechny tři. No za tu cenu ?! A na knižní srazy, jak se to bude krásně nosit. 

O co jde? Kdo mě sleduje na facebooku už ví. Harry Potter trička!

Máme tu tři, expres do Bradavic, Zmijozel a Nebelvír. Původně prý byly i zbývající dvě koleje, ale to bych musela asi přijít o bůh ví kolik dřív. Cena skvělá, z nějakých 400 - 450 Kč na 191 Kč za expres a 131 Kč za koleje. Pojďme se na ně podívat zblízka. 

Černé nástupiště 9 a 3/4 a expres do Bradavic

v celé své kráse

detail potisku

vyrobeno v Egyptě

Nebelvír a kolejní tričko

v celé své kráse

house captain

Nebelvír

potisk
Zelené Zmijozelí

v celé své kráse

house captain

Zmojizel

potisk
Tak co na ně říkáte? A kdo je už doma máte? A kdo si pro ně zítra poběžíte?

Trička - Tesco

1 komentář: