středa 16. prosince 2015

NÁRAMEK S KAMÍNKEM

Určitě všichni znáte eshop poštovné zdarma, je to vcelku fajn, neplatit poštovné, kéž by to bylo třeba na poštovné, když posílám knížky, pohledy a tak :) No tak se alespoň podíváme na náramek, který odtamtud mám.
postovnezdarma.cz

Jak vidíte, mají hodně barviček, co se mého náramku s kamínkem týče. Já jsem chtěla nějaký hodně výrazný, protože často chodím jednobarevně nebo nevýrazně oblečená, tak abych měla k tomu nějakou pecku, něco, co to rozbije. A nejvýraznější mi přišla žlutá, což je i barva, od které doma ještě snad ani nic nemám. Nakonec to, co přišlo, je ještě výraznější, než vypadá na obrázku, skoro až barva žlutého zvýrazňovače, takže nevýraznosti se bát nemusím :-D


Vlastnosti:
  • Materiál: PU kůže, broušené sklo
  • Barva: bílá, černá, růžová, světle modrá, červená, zlatá, žlutá
  • Balení obsahuje 1 náramek

Kdyby balení obsahovalo třeba tři barvičky v nějakém mixu, vůbec bych se nezlobila, myslím, že by vypadalo dobře i víc náramků najednou. Tedy ne úplně rozdílné barvy od outfitu, co pes to jiná ves, to zase ne. 

Vcelku mě překvapil materiál, čekala jsem takovou tu starou tvrdou nekvalitní kůži a překvapivě není na omak nijak nepříjemná, je měkká a ohebná. Co se kamínku týče, ta bílá pod sklíčky je o hodně výraznější, než na obrázku výrobce, kde je téměř neviditelná, ale není to až tak rušivé. Vadilo mi ale, že pár "třpytek" je zasazeno nerovně, ne dolní stranou dolů, ale třeba bokem, takže to dělá i nerovný povrch kamínku. 


Dalším mínusem, pro asi většinu lidí, je velikost. Pokud chcete náramek přímo na zápěstí, tak vám bude velký, jestli nejste nějaká obryně. Já ale nosím náramky nejraději přetažené už částečně přes ruku, takže pro mě ideál. Maximálně mi vyhovuje zapínání na magnet, ještě, že magnet vydrží věčně a nemá omezený počet použití (doufám?!), protože kolikrát si s ním jen tak cvakám sem tam :-D 

Žádné komentáře:

Okomentovat