pondělí 4. dubna 2016

INSTA FASHION

Zjistila jsem, že jsou stále mezi námi tací, co nemají různé sociální sítě (díky za vás! občas bych se ráda přidala...). A pak můžu vést rozhovory typu: "No ten klobouk, mám ho na instagramu." "Aha aha, tak ten jsem neviděla, instagram nemám, proč to nedáš i na blog?!" Takže tady je pár fashion obrázků, co jsem v průběhu časů přidávala na instagram. Pokud nezapomenu, přidám další, až se toho zase pár seskupí.

Docela teď na instagram fotím hodně fashion fotek, tak vám musím nejdříve doházet ty starší, abychom se potom posunuli k těm novým :)

moc hezký doplněk na krk a tehdy mi i krásně ladil k nehtům koukám, koupeno v Tescu

tričko s nápisem, k tomu asi není potřeba nicdodávat, stačí si přeložit

v autobuse do Prahy, prstýnek Dior jsem dostala dárečkem a na nehtu mám hvězdičku, tak to bylo focené kolem Vánoc

hodinky s třpytkatým detailem

ještě jednou ty samé hodinky a můj, myslím že první, prsten na dva prsty

2 komentáře:

  1. Pěkný hodinky a prstýnek na dva prsty co to jako je? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No proste, daji se do toho dva prsty, sou tam dve diry, chapes :D akorat ty prsty teda musi byt vedle sebe :D

      Vymazat